Hívjon minket: 06 52 791 247

Főoldal >> Vásárlás menete

Vásárlás menete

1. Bevezetés

Megkérünk minden vásárlónkat és aktív felhasználónkat, hogy figyelmesen olvassa át az Általános Szolgáltatási és Felhasználási Feltételeket és csak abban az esetben igényelje szolgáltatásainkat, ha a feltételek minden pontjával egyet ért, és kötelező érvényűnek tekinti saját magára nézve. A szolgáltatások igénybe vételekor a vásárló vagy aktív felhasználó kijelenti, hogy a vásárlási és a szolgáltatási feltételeket elfogadja, annak minden pontjával egyet ért.

Általános adatok

A bioboltdebrecenben.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: bio- és reformélelmiszerek, vitaminok, étrend kiegészítők, egyéb egészségápolási termékek. 
A szerződés nyelve: magyar
A szállítások várható teljesítése: 2-3 munkanap

Elérhetőségeink:

Email: eletkosar@gmail.com

Telefon: 52/791-247 (munkanapokon 13.00-18.00 óra között)

 

2. Regisztráció

A bioboltdebrecenben.hu webáruházban lehetőség van regisztráció nélküli böngészésre, termékek kiválasztására. A regisztráció a vásárlás folyamata során történik, erről email-ben értesítést kap. Az abban levő linkre kattintva adhatja meg az Ön által választott felhasználónevet és jelszót, így a legközelebbi vásárlásnál elég csak bejelentkeznie, nem szükséges a szállítási vagy számlázási cím újbóli megadása.

 

3. Kosár

A kiválasztott termékeket a kosárba kell helyezni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelés automatikus rögzítését, leadását. A termék a kosárból törölhető, módosítható és hozzá is adható. A kosár tartalmának megtekintéséhez az oldal tetején vagy jobb oldalon található "kosár" grafikára kell kattintani. 

 

4. Rendelés / Vásárlás

A kosárban lévő termékek megvásárlásához a kosár menüpontban található fizetés gombot kell megnyomni.

A kosár oldalon a következő adatokat kell megadni: 

- Email cím

- Számlázási cím
- Szállítási cím
- Szállítási mód

- Telefonos elérhetőség  
- Fizetési mód  
- Szolgáltatási feltételek elfogadása
valamint lehetőség van a vásárlás mellé üzenetet hagyni.  

Rendelése után közvetlenül kap egy visszaigazoló email-t, hogy rendelését fogadtuk. A rendelés feldolgozása után értesítő email-t küldünk rendelése feldolgozásáról. Abban az esetben, amikor rendelése készen áll személyes átvételre vagy azt átadtuk a postai futárnak, akkor erről újabb tájékoztatást küldünk. használónevet és jelszót,g csak bejelentkeznie, nem szü 

Amennyiben a rendelés véglegesítésre került és ezt követően került felfedezésre hibás adat a rendelésben, azt a lehető legrövidebb időn belül az ügyfélszolgálati telefonszámon vagy a rendelésnél megadott e-mail címről jelezni kell. 

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak és nem tartalmazzák a szállítási és fizetési költségeket. Csomagolási költséget a bioboltdebrecenben.hu nem számol fel. 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 13:00 - 18:00 óráig történik. A rendelés feladására a rendelés feldolgozási időn kívül is van mód. Amennyiben a rendelés munkaidőn túl érkezik be, úgy az a következő munkanapon kerül feldolgozásra. 

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre természetesen csak a vásárlóval való egyeztetést követően kerülhet sor. 

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges termékek, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt (csomagolás, összetétel, stb.). 

A termékek képei illusztrációk, melyek eltérnek a valóságtól.

 

6. Fizetés

A vásárlás végösszegének kiegyenlítése postai szállítás esetén utánvéttel történik vagy az ingyenes átvételi ponton az Életkosár Egészség és Ajándékboltban a termék átvételkor. Az utánvét összege tartalmazza a megrendelt termék árát és a szállítási költséget.

 

7. Szállítás

Szállítás és kézbesítés a Magyar Postával történik. A rendelés állapotáról cégünk értesítést küld. 

A vásárló köteles a termék átvételekor a csomagolás sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesíteni kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólag jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. 

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, úgy a visszaszállítási díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Postai szállítás: 1.490 Ft.

(Szállítási díjaink maximum 20kg és/vagy maximum 50000 Ft értékű csomagra vonatkoznak. Ennél nagyobb súlyú vagy értékű csomag esetén kollegáink felveszik Önnel a kapcsolatot!)

Postai szállítás 20000Ft feletti megrendelés esetén: 0Ft 
Személyes átvétel a boltunkban helyszíni fizetéssel: 0 Ft. 

Debrecen belterületén, a 6000Ft-nál nagyobb összegű rendelések kiszállítása ingyen történik(szállítás csak pénteki napon)

 

8. Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 8 munkanapon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti. Ehhez a vásárlónak a kiküldött csomag tartalmát hiánytalanul és sértetlenül vissza kell küldenie cégünknek. 

Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.

Cégünk telephelyén/boltjában történő személyes átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek.

 

9. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelés kapcsán valamilyen gondot észlel a vásárló, haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén a vásárló hívja ügyfélszolgálatunkat napközben 13.00 és 18.00 óra között a 06 52 791 247 telefonszámon. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy a vásárló e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

- Megrendelő neve
- Rendelési szám
- Panasz típusa és leírása

 

 

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

- Kimaradtak termékek a csomagból - A vásárló írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és valós bejelentés esetén térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
- Sérült terméket kapott - Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

10. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a bioboltdebrecenben.hu akadálytalan működését és a vásárlást
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
- Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
- Bármely szoftver nem megfelelő működése
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a javasbiobolt.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A bioboltdebrecenben.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a bioboltdebrecenben.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

 

11. Adatkezelés

A weboldalon megadott adatokat bizalmasan, a törvényeknek megfelelően kezeljük. Harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk ki!